Добро пожаловать! Вас приветствует ролевая Волки. Гонимые судьбой. Мы рады что вы посетили наш скромный форум. Увы мы не профессионалы, но постараемся обеспечить вам отличную и активную игру. Мы совсем недавно появились на просторах интернета, а у нас уже есть хорошие игроки и администраторы. Будем рады выслушать ваше мнение.
с любовь. bet ;3

А д м и н и с т р а ц и я

Волки. Гонимые судьбой

Объявление

Объявление:
• Доброго времени суток! Рады вас приветствовать на ролевой Волки. Гонимые судьбой. Присоединяйтесь к нам.
• После регистрации многие подфорумы для вас откроются, а пока вы видите только самое основное.
• Уважаемые гости, в связи с нововведениями на сервисе MyBB, при регистрации пароль высылается на почтовый ящик. Указывайте действующий. Если возникли проблемы, обращайтесь в гостевую(тема "Жалобы").


События в игре
Кин Сора ушла из логова Люси, чтобы оставить её и Рамона наедине.


Погода на ролевой
На дворе пушистая зима. Числа не отличаются от реальных. Сейчас в лесах Волчьего Следа метёт пурга, а вьюга закрывает весь обзор. Мороз значительно окрепчал. Температура - 25 градусов.

Время суток:
На данный момент в лесах Волчьего Следа вечер. Лучи зимнего солнца скользят по снегу, не придавая никакого тепла. Время примерно 7 часов вечера.

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Волки. Гонимые судьбой » .Для гостей » Вопросы


Вопросы

Сообщений 91 страница 120 из 1051

91

Hello. And Bye.

0

92

Hello pet lovers! I'm happy to share that we have some lovely teacup Yorkie puppies for sale. These tiny cuties are guaranteed to melt your heart with their small size and energetic personalities.

If you're looking for a tiny furry friend, look no further! My teacup Yorkie puppies are the perfect addition to any loving home. They are great for apartment dwellers or people who just adore small dogs.

Act now and lose out on this wonderful opportunity to adopt one of these sweet teacup Yorkie puppies. They aren't available for long, so get in touch today to reserve your new best friend! Feel free to ask us any questions about the puppies, including their age, temperament, and price.

Thank you for considering these beautiful teacup Yorkie puppies as your new canine friend. I am confident that they will make a wonderful addition to your home, and bring you years of love and companionship!

0

93

Best essay writing service ESSAYERUDITE.COM

0

94

Куплю аккаунты Pinterest с подписчиками от 1000. Просмотры не важны. Звоните: Telegrаm @evg7773

0

95

Куплю аккаунты Pinterest с подписчиками от 1000. Просмотры не важны. Звоните: Telegrаm @evg7773

0

96

Куплю аккаунты Pinterest с подписчиками от 1000. Просмотры не важны. Звоните: Telegrаm @evg7773

0

97

Куплю аккаунты Pinterest с подписчиками от 1000. Просмотры не важны. Звоните: Telegrаm @evg7773

0

98

Куплю аккаунты Pinterest с подписчиками от 1000. Просмотры не важны. Звоните: Telegrаm @evg7773

0

99

casino

0

100

Hello. And Bye.

0

101

Hello. And Bye.

0

102

Hello. And Bye.

0

103

Hello. And Bye.

0

104

Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I was wondering your situation; we have developed some nice practices and we are looking to exchange solutions with others, be sure to shoot me an email if interested.

0

105

Hello. And Bye.

0

106

Hello. And Bye.

0

107

Good wrestlers who are fighting go over on vesfootball.ru
go over and you will be particularly satisfied.

0

108

Hello. And Bye.

0

109

Благодаря переводу большинства клиентов на «Биржу трейдеров», выводить практически было нечего, так как в проекте им сливали все средства. И 3% Сарояна превращались уже в 45 тыс. долларов только с украинских офисов. Так Сергей Сароян процветал на похищенных средствах несколько лет. Однако в итоге его деятельность перешла все границы даже по меркам Teletrade, и мошенника уволили. После этого выяснилось, что специфические таланты, которыми он зарабатывал, не имеют востребованности на рынке труда. Во всяком случае, ни одна компания не предложила ему должности топ-менеджера, на которую он претендовал после карьерных высот в Телетрейд. Ремень пришлось затянуть — уровень жизни мошенника сильно просел, пять лет Сароян проедал заработанные ранее капиталы, так и не сумев себя пристроить.

А затем ему повезло. В «Телетрейд» вспомнили о его таланте к разводу и мошенничеству и решили дать второй шанс. Сароян с радостью ухватился за предложение вернуться. Теперь ему предложили должность еще солиднее — директора клиентских офисов Телетрейд в Европе: Украине, Португалии, Италии, Венгрии, Румынии и Польше. Как директор, он получает солидную долю уже непосредственно со слитых депозитов.

Хвастаться такой неслыханной карьерной удачей и ростом в соцсетях Сергей Сароян не спешит — видимо, бренд Телетрейд не из тех, которые могут повысить социальный капитал. Новоиспеченный директор ограничился сообщением о том, что оказывает Телетрейд услуги консультанта, однако обманутые клиенты вывели афериста на чистую воду. Получено доказательство того, что именно Сергей Сароян руководит сегодня украинским и не только Телетрейд. Он сам признается в этом на видео, раздобытом инициативной группой пострадавших. Видеодоказательство представили на пресс-конференции, прошедшей в июле 2020 года, на экране можно наблюдать встречу нового директора с сотрудниками компании Центр Биржевых Технологий, украинской «дочки» Телетрейд.

Пресс-конференцию провели клиенты, потерявший в Телетрейд деньги. Они хотят обнародовать незаконную деятельность брокера-мошенника и сделать достоянием публики имена всех организаторов махинаций. А также попытаться вернуть свои деньги. Среди огромного количества собранных ими материалов, есть все схемы развода, используемые в Телетрейд. Например, проект «Синхронная торговля» — потомок печально известной (но невероятно прибыльной) «Биржи трейдеров». Живых трейдеров заменили торговые программы. Некоторое время торговые роботы торгуют в плюс. Но затем, когда сумма средств на подключенных счетах достигает нужной отметки, по команде Сарояна программисты Телетрейд меняют алгоритм работы робота так, что программа начинает открывать убыточные сделки, пока депозиты полностью не сольются.

В России правоохранители осведомлены о том, что из себя представляет «Синхронная торговля» — еще в 2018 году было заведено уголовное дело по факту мошенничества в этом проекте.

В 2020 году казахские правоохранительные органы последовали примеру российских и также начали уголовное производство. Арестованы и помещены в СИЗО руководитель казахского филиала Телетрейд и глава Wall Street Invest Partners — дочерней компании.

«Большие боссы» Телетрейд Сергей Шамраев, Мингиян Манжиков и Олег Суворов пытаются замять уголовные дела. Они дают огромные взятки, ежемесячно переводят пятую часть всех поступлений — сотни тысяч долларов. Удалось выяснить также, что мошенников вынуждают 10% прибылей дополнительно отдавать на финансирование войны на востоке Украины. Выходит, что Сергей Сароян, в качестве главы украинского Телетрейд, не только обкрадывает людей, но из этих же средств содержит террористов ДНР и ЛНР, убивающих украинцев.

Двадцать пять лет махинации Телетрейд в Украине проходят мимо внимания властных структур, брокера-мошенника фактически никто не контролирует. Тем временем, количество людей, пострадавших от этой деятельности, насчитывает десятки тысяч, а в офшоры из украинской экономики ежемесячно выводятся миллионы долларов. Почему же полиция, прокуратура и СБУ не желают замечать беспредела, творящегося у них под носом? Источники в компании рассказывают, что Сергей Сароян уверяет управляющих офисов: им нечего бояться, высшие чины киберполиции накормлены и приручены. Если это правда, то Сергей Сароян продолжит безнаказанно разорять страну и ее жителей, заодно спонсируя военные действия против нее же.


Теги статьи: Шамраев СергейЧернобай ВладимирТелетрейдСуворов ОлегСароян СергейООО Телетрейд ГруппМошенничествомошенникиМингиян Манжиков
Статьи по теме:
Строитель Егоров в поисках судебной снисходительности
Развод Ильи Клигмана на $1 млн оценили условно. Игорь Юрасов и Башир Куштов раскаялись за попытку "отмазать" разыскиваемого за хищение 7 млрд руб. из банка "Агросоюз"
Российского адвоката осудили на три года за аферу на 7,4 миллиона рублей
В сети начали зарабатывать на имени генерала Суровикина
Гость связал россиянку поясом от кимоно и ограбил ее
Распечатать Послать другу

0

110

Мысль, что клиенты «имеют наглость» выводить полмиллиона долларов обратно не давала ему покоя. Чтобы «аут» стал нулевым, Сергей Сароян принялся активно заманивать клиентов на «Биржу трейдеров». Этот проект пассивного инвестирования был создан «Телетрейд», с целью обойти запрет на взятие средств в управление. Брокер ничего не брал – это делали «независимые» участники Биржи, которые сидели на зарплате в «Телетрейд». Сергей Сароян делал все, чтобы клиенты вкладывали свои средства именно сюда, где было очень удобно их сливать – достаточно отдать распоряжение подконтрольному торговцу и тот жал на нужные кнопки. Украинский инаут дорос до полутора миллиона и сравнялся с суммой введенных средств. Клиенты не получали обратно ничего, о заработках можно не упоминать. Сергей Сароян только с Украины имел 45 тысяч долларов в месяц.. Однако подобная ситуация не могла продолжаться долго. Репутация «Телетрейд» катастрофически ухудшилась,  Сергей Сароян стал крайним, расплатившись хлебной должностью.

Следующие пять лет стали тяжелыми для мошенника. Найти похожий источник дохода он не смог и стремительно беднел. Коучинг стал способом хоть как-то поддержать штаны. Неудивительно, что когда в «Телетрейд» сменилось руководство и там вспомнили о виртуозном лжеце, Сергей Сароян бегом поскакал к старому работодателю.

Сегодня у него в подчинении находятся все клиентские офисы в шести странах, среди которых Украина. Причем он уже не куратор, а директор, и получает не 3%, а часть от всех слитых сумм. Как бы он не старался скрыть свою причастность к «Телетрейд», пострадавшим от махинаций брокера удалось узнать о ней. Общественная организация жертв «Биржи трейдеров» раздобыла инсайдерскую запись, где Сергей Сароян представляется сотрудникам и напрямую говорит, какую должность занимает. Эту запись жертвы «Телетрейд»  продемонстрировали на публичном мероприятии, где вскрыли черные дела «Телетрейд» и обнародовали имя непосредственного участника.

Брифинг, в ходе которого показана запись, состоялся в прошлом году. Цель его проведения – публично рассказать о циничном многолетнем обмане «Телетрейд» и назвать имена тех, кто замешан. Цель максимум – добиться возбуждения уголовного дела против украинского филиала. Если подобное уголовное дело, по примеру соседних стран, действительно будет возбуждено, Сергей Сароян точно не отделается ролью свидетеля.

Как Сергей Сароян уничтожает украинскую экономику

Биржа трейдеров,набравшая невиданную популярность, во время первого «правления» Сарояна в «Телетрейд» опустошала не только украинские карманы. Российские СМИ писали несколько лет назад о невиданном размахе грабежа, творящемся здесь. Почитать можно по ссылкам: здесь и здесь.

Не меньше пострадал и Казахстан, где правоохранители активизировались весной прошлого года. Местное руководство – коллег Сарояна – посадили в СИзо. СМИ писали об этом: здесь и здесь.

Российские уголовные дела удалось замять – для этого Олегу Суворову и другим хозяевам брокера приходится платить ежемесячные отчисления со своих барышей. Суммы взяток достигают сотен тысяч долларов. Кроме того, со слов российских сотрудников «Телетрейд», чиновники заставляют топов также отстегивать процент на военные расходы России в Донбасском регионе. Учитывая, что суммы, с которых отчисляется процент, увеличивает для своих боссов Сергей Сароян, он виноват не только в обнищании своих сограждан, их убивают косвенным образом благодаря его стараниям.

Удивительно, конечно, что украинских «Телетрейд» вместе со своим боссом все еще остается в неприкосновенности. Не взирая на огромные обороты средств, которые здесь похищаются и выводятся из национальной экономики в офшоры, правоохранители бездействуют. Украинские инсайдеры рассказали организации клиентов, как именно Сароян успокаивает сотрудников. Якобы  им нечего бояться, ведь киберполиция находится в него «в кармане». Хотелось бы верить в то, что это ложь, и правосудие в ближайшее время доберется до мошенников. Но пока ситуация остается неутешительной: Сергей Сароян продолжает наживаться на чужих деньгах.

Теги статьи: Чернобай ВладимирТелетрейдСароян СергейМошенничествоАфераTeleTrade
Статьи по теме:
Строитель Егоров в поисках судебной снисходительности
Развод Ильи Клигмана на $1 млн оценили условно. Игорь Юрасов и Башир Куштов раскаялись за попытку "отмазать" разыскиваемого за хищение 7 млрд руб. из банка "Агросоюз"
Российского адвоката осудили на три года за аферу на 7,4 миллиона рублей
В сети начали зарабатывать на имени генерала Суровикина
Гость связал россиянку поясом от кимоно и ограбил ее
Распечатать Послать другу

0

111

avrebo

0

112

Hello. And Bye.

0

113

Hello. And Bye.

0

114

Beautiful boxers who are fighting click on betbestwin.ru
go over and you will be very satisfied.

0

115

Hello. And Bye.

0

116

Интернет-магазин кальянов в Москве shisha-premium77.ru

0

117

Hello. And Bye.

0

118

I've mentioned some sites below that are accepting guest posts,I would appreciate it if you would see them out and then, after you have done so, let me know which of these sites you would like to post on.
If you are interested in any of these sites.

bloombergnewstoday.com
washingtontimesnewstoday.com
topworldnewstoday.com
chroniclenewstoday.com
cnnworldtoday.com
forbesnewstoday.com

0

119

Top 10 Customer Support Outsourcing Companies in 2023 | Helpware
Outsourcing customer support is a great way to provide affordable but reliable service to your clients. Whether for voice or non-voice applications, there are plenty of excellent customer support...
Written by Dana Mahoney
Sunday, Jan 22
Table of Contents
Outsourcing customer support is a great way to provide affordable but reliable service to your clients. Whether for voice or non-voice applications, there are plenty of excellent customer support outsourcing companies that fit every requirement.
But then again, why even think about outsourcing? Isn’t local talent good enough to provide the service needed by a company’s customers? Plus, wouldn’t it be a disservice to customers if a company farms out its frontline operations to contractors?
What Is Customer Support Outsourcing?

By now, the best customer service companies should know the value of customer support and why it’s an essential cog in an organization. Like sales and marketing, customer service should already be in play during a company’s first day, as they are the group that comes into direct contact with clients.
The main goal of customer support is to keep customers happy by attending to their needs and responding to their questions. However, it’s also a way to instill loyalty and generate additional sales. To do so, an outsourcing company must have its support team available whenever the customer needs it. Outsourcing customer support allows companies to maintain an around-the-clock service team managed by industry veterans and experts.
Advantages of Customer Support Outsourcing
Admittedly, not all company startups have leaders who are experts in every facet of their operations. Given their many responsibilities, many startup founders accept that they can’t do everything themselves. Non-core competencies such as customer service can benefit from outsourcing.
Turning the service over to competent experts lets companies benefit from a bigger source of talent from all over the world. At the same time, companies that outsource customer support enjoy reduced payroll without sacrificing service quality. Other benefits of outsourcing include:
More Opportunities to Grow the Business
By assigning customer support to expert outsourcing service providers, leaders can instead turn to scaling the business. Overseeing the day-to-day operations can already take much of management’s time, and customer support is equally demanding. To help executives focus on the big picture, they’ll need to partner with the best service companies that know what they’re doing.
Enhance Customer Experience
Given the opportunity to communicate and interact with customer service, many customers will express their satisfaction in getting their voices heard. If customer service companies and their team address customers’ issues in a satisfactory way, they’re more than likely to remain customers.
A pleasant customer experience will almost always lead to longer retention and a significantly higher customer lifetime value (CLV). This isn’t to say a stellar customer experience is only possible through outsourcing. Rather, the chances of improving customer satisfaction come with a continuous and consistent level of service. Providing a highly specialized, dedicated team of professionals from day one is a great way to achieve this quickly.
Top 10 Customer Support Outsourcing Companies

We’ve narrowed down the list of companies with great customer service to the top 10 most prominent ones in 2022. We’ll also provide a brief description and highlight the main strong points of each outsourcing company.
1. Helpware

Helpware started in 2015 with the initial goal of providing support to startup companies. Over the years, the company has grown big and is confident enough to provide both enterprise and small business customer service outsourcing solutions.
Providing back office, technical, and customer support, Helpware specializes in assisting companies in various support areas. This includes Omnichannel Customer Support, Technical & IT Support, Content Moderation, CX Consulting Services, Back Office Support, Data Labeling, Digital Marketing Solutions, and Cyber Security. The company provides only dedicated agents, in-house training, and equipment to help its clients boost their productivity from day one. Now it’s one of the top customer service companies in the US and European markets with numerous awards and positive reviews from satisfied clients on Clutch and other reputable platforms. Helpware’s people-focused culture seems very attractive to businesses sharing the same philosophy.
Pros:
Shows outstanding flexibility when providing for clients’ specific needs. This means its support can scale along with your company’s growth.
Offers turn-key solutions, so you don’t have to look for either option separately.
Helpware’s focused on developing its people and their skills and it pays off handsomely, especially in customer support outsourcing contracts. Some global brands are happy to have their customer support outsourced to Helpware.
2. Sykes

U.S.-based Sykes is one of the pioneers of the BPO industry. Established in 1995, the company trailblazed its way to the top and was one of the first BPOs to open multiple locations. In 2021, the Sitel Group acquired Sykes to widen its reach and increase its capacity.
Sykes is one of the top 10 service companies and leading service providers of demand generation and customer engagement services, with clients included in the top 2000 companies worldwide. At the core of Sykes’ business are its staple services: outsourcing, customer experience, service to sales, digital transformation, and brand extension.
Pros:
Sykes maintains a pool of service agents from its clients’ home countries.
The company is well-versed in matters concerning data privacy. Specifically, Sykes follows various privacy guidelines, including HIPAA compliance and Payment Card Industry (PCI) data security certification.

3. Ascensos



Founded in 2013 in the UK, Ascensos is one of those outsourced customer service companies that wanted to change the customer experience by applying a personal touch to customer care. The company is now Europe’s number-one customer support outsourcing company, providing bespoke customer experience solutions to clients around the world. In addition, its contact center operation locations include the UK, Romania, Turkey, and South Africa.
Pros:
Ascensos is more nearshore than an offshore support center, so location and time zone differences aren’t as pronounced as operations in Asia and South America.
Companies that outsource customer service to Ascensos value the fact that it supports diversity and inclusivity among staff while focusing on promoting happiness as a key asset among its workforce.
Although there aren’t any published pricing rates, instead, Ascensos will individually respond to requests for quotes, the prices of this outsourcing customer service company are more than affordable.
4. Teleperformance

With more than 40 years of experience in the BPO industry, Teleperformance is an established leader in solution design, business optimization strategies, and front-office customer support. It also offers back-office services such as finance and accounting, collections, and technical support.
Pros:
Teleperformance is a truly global service provider. It operates in 80 countries and employs more than 330,000 agents speaking over 265 languages and deservedly belongs to a league of good customer service companies. You won’t find it difficult to get support in the language and location you require.
Clients also appreciate the company’s expertise in providing omnichannel solutions.
5. VXI

VXI Global Solutions is one of those outsourcing agencies that offer customer care and customer experience (CX) solutions to some of today’s major global brands. In addition, the company offers contact center and BPO services, omnichannel and multilingual support, software development, CX innovation, quality assurance (QA), and infrastructure outsourcing. VXI employs more than 35,000 workers in 43 countries throughout North America, Asia, Europe, and the Caribbean.
The company also prides itself on its ability to help clients resolve major CX and employee experience (EX) pain points and take their customer service systems to the next level. Like any modern BPO, VXI employs omnichannel support services to enhance communication coverage for clients. Also, VXI provides additional analytics and insights generation services so clients can learn as they go.
Pros:
High CX expertise leads to enhanced customer and employee experience.
VXI displays an uncanny ability to scale up or down to fit its client’s capabilities.
6. InfluX

In its quest to build the world’s first remote-only CX team, InfluX managed to recruit employees from more than 120 cities worldwide. This strategy also lets them provide 24-hour customer support outsourcing solutions within the client’s time zone. In addition, InfluX creates specialized customer experiences that reflect the client’s vision, voice, and values.
Pros:
Less dependence on automation and more on human interaction make for a better customer experience.
Having employees in every time zone solves the common offshore problem of mismatched time schedules between clients and outsourcing companies.
Pay-as-go pricing may be attractive to some clients who prefer flexible packages.
7. Skycom

Skycom is also on the list of nearshore outsourcing companies that specialize in multi-continent support services. The company employs native English contact center agents with experience in multiple industries. Skycom also offers a full range of services, including business process outsourcing, telemarketing and sales, customer support, and healthcare. With more than 15 years of experience, Skycom also employs over 2,000 workers assigned to 35 clients in five countries.
Pros:
Nearshore operations mean fewer problems dealing with time zone and distance differences.
Skycom covers a wide range of industries, including healthcare, travel, utilities, IT, finance, retail, and telecommunications.
8. Integra

Integra’s differentiator is its focus on training its workforce in customer psychology. This means company-provided support agents are more sensitive in detecting changes in the customer’s voice or tone. As a result, they can respond to these changes to defuse any tension and lead the customer into a more positive mindset. Starting with four employees in 2004, Integra currently employs more than 1,400 workers stationed across four countries. It handles customer service duties over the phone, email, live chat, or social media.
Pros:
Integra offers some of the most cost-effective solutions in the industry.
Sales psychology is also an incredible asset to have if you work in a customer support outsourcing company.
9. Telus

Telus International is one of the world’s leading digital CX innovators. In particular, it designs and produces next-generation digital solutions for brands all over the world. This is one of the Canadian top IT outsourcing companies that provide IT services and multilingual customer service to industries such as technology, media, communications, eCommerce, financial technology, travel, hospitality, automotive, healthcare, and games.
Pros:
Telus International is a premium multilingual contact center. It is one of those IT support outsourcing companies that offer top-tier customer support services in various countries and more than 50 languages.
Telus is famous among IT services outsourcing companies for organizing an annual charitable initiative called “Telus Days of Giving.” In particular, the company taps 225,000 volunteers from its offices to complete various service projects across its many host countries.
10. Arise

Arise is a 25-year-old United States-based company that specializes in providing support outsourcing services across the USA. It employs more than 60,000 remote agents in the U.S., Canada, and the United Kingdom. Unlike a traditional BPO, Arise utilizes a network of service partners to provide the needed customer service experiences. In addition, the Arise Platform helps companies lower expenses. As a result, Arise clients report an average 25% reduction in contact center service total costs, which is why clients want to outsource customer service small business really needs.
Pros:
Arise deploys a tiered security approach in its communications with clients. This ensures they preserve the confidentiality of documents or files sent over. It also means Arise conforms to widely accepted data privacy regulations such as HIPAA, CCPA, and others.
Arise also focuses its employment on local talent, hiring residents of the U.S., UK, and Canada. This means stable employment for the company and an easier method of hiring or replacing staff members.
Choose the Best Outsourcing Companies That Fit Your Needs
Deciding which outsourcing providers to contact for your customer support outsourcing needs? Perform the necessary research before settling on your choice. For instance, some customer service outsource companies on our list might command a pricing structure higher than what your budget holds.
In addition, consider your company’s specific requirements and areas for improvement. Do you need a customer support team focused on CX? Or, do you prefer having sales psychology-trained outbound callers who can close deals? Finally, does the appeal of higher-cost nearshoring resonate better than offshore talents a few time zones away?
No one-size-fits-all solution exists when it comes to customer support outsourcing. However, if you want a highly flexible and secure customer service solution that utilizes modern technology throughout the various stages, try the best companies for customer service. These largest outsourcing companies not only supply the best talent, but also the best equipment and training to prepare them.

0

120

Top news sites for guest post

forbesnewstoday.com
bloombergnewstoday.com
canadiannewstoday.com

Regards

0


Вы здесь » Волки. Гонимые судьбой » .Для гостей » Вопросы


Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно